• Årsplan 2023-2024

Årsplan for Villduen barnehage

• Ledige barnehageplasser høsten 2024

I Villduen barnehage har vi stort fokus på en god tilvenning, og at barnet skal føle seg trygg i sin nye hverdag. Hos oss blir barn og foreldre møtt av ansatte med høy kompetanse og lang erfaring som vil bidra til en god start i barnehagen.

• Månedsbrev for Ole Brumm og Tigergutt februar 2023

Vi er godt i gang med 2023, og her kommer en oppsummering fra måneden som har vært-

• Overgang liten til stor avdeling

Overgangen fra liten til stor avdeling kan være skummel for både små og store. Derfor tilrettelegger barnehagen for at overgangen skal gå så bra som mulig.

• Villduen barnehage

Villduen barnehage SA åpnet august 1994 og er en privat barnehage som eies og drives av foreldrene. Barnehagen er et samvirkeforetak med formål å eie og drive barnehage til det beste for medlemmene og deres barn.