Ledige barnehageplasser høsten 2024

I Villduen barnehage har vi stort fokus på en god tilvenning, og at barnet skal føle seg trygg i sin nye hverdag. Hos oss blir barn og foreldre møtt av ansatte med høy kompetanse og lang erfaring som vil bidra til en god start i barnehagen.

Barnehagen vår er en avdelingsbarnehage, hvor vi har to småbarnsavdelinger og to avdelinger for barna mellom 3 - 6 år. Til høsten søker vi nye lekekamerater ☺️

Vår visjon er trygghet, omsorg og respekt. Våren 2023 fortsetter barnehagen å være en del av Haugesund kommunes språksatsingsprosjekt hvor vi har stort fokus på viktigheten avhøytlesing for barn, samt å være gode, språklige forbilder for barna.
Vi ligger sentralt på Brakahaug og har masse fine turområder i nærheten som vi bruker flittig flere ganger i uken.

Ta kontakt med daglig leder (Marianne) på telefon +47 940 56 580 eller kom innom oss når det måtte passe for dere.

Søknadsportalen og mer informasjon kan dere finne på Haugesund kommunes sider her.